
FAQ
KUNDESERVICE
Raskt og rettferdig!
Det er så kjipt å måtte reklamere, men det er en del av vilkårene når vi handler med hverandre. Vi prøver å begrense mengden ved å håndheve visse kvalitetsstandarder i vårt sortiment. Skulle uhellet være ute, gjør vi vårt beste for å håndtere dem så raskt og rettferdig som mulig.
Spørsmål og svar
Hvordan forebygger Luksusbaby reklamasjoner?
Hvordan forebygger Luksusbaby reklamasjoner?
Reklamasjoner kan aldri forhindres helt, men vi gjør alt vi kan for at det skjer så sjelden som mulig:
- Vi gjør vårt beste for å opprettholde et nøye utvalgt sortiment av kvalitetsvarer som tåler barnelivet.
- Vi kvalitetssikrer alltid varene før vi sender dem.
Hva er deres reklamasjonspolicy?
Hva er deres reklamasjonspolicy?
Luksusbaby har 2 års reklamasjonsrett. Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, få pengene tilbake eller få et prisavslag, avhengig av den konkrete situasjonen. Vær oppmerksom på at skader på varen som følge av feilbehandling fra kundens side ikke dekkes av reklamasjonsretten.
Jeg mistenker at varen min har blitt skadet under frakt – hva gjør jeg?
Jeg mistenker at varen min har blitt skadet under frakt – hva gjør jeg?
I slike tilfeller er det spesielt viktig at du gjør oss oppmerksom på skaden så raskt som mulig. Det gir saken vår bedre vilkår overfor fraktselskapet.
Hvor lang tid har jeg på meg til å gjøre dere oppmerksom på en feil etter at jeg har oppdaget den?
Hvor lang tid har jeg på meg til å gjøre dere oppmerksom på en feil etter at jeg har oppdaget den?
Hvis du har oppdaget en feil på en vare, bør du kontakte oss innen rimelig tid. Kontakter du oss innen 2 måneder etter at du har oppdaget feilen, vil reklamasjonen alltid bli betraktet som rettidig, så lenge reklamasjonen sendes inn innen den toårige reklamasjonsfristen.
Hvordan oppretter jeg en reklamasjon hos dere?
Hvordan oppretter jeg en reklamasjon hos dere?
Har du en reklamasjon på en vare, vennligst opprett en reklamasjon så raskt som mulig her >
Opprett en sak via lenken ovenfor. Denne oppretter du med en beskrivelse av problemet/feilen og vedlegg minst 2 bilder, gjerne flere. Ett av feilen og ett av hele varen. På denne måten kan vi både vurdere problemet og varens generelle tilstand.
Hvor raskt kan jeg forvente å høre tilbake på min reklamasjonssak?
Hvor raskt kan jeg forvente å høre tilbake på min reklamasjonssak?
Innen 2-3 virkedager vil vi kontakte deg angående en løsning. Vi betaler returforsendelseskostnader, dersom reklamasjonen er berettiget. Vent på svar fra oss i saken FØR du sender varen i retur, slik at vi kan forsøke å løse problemet først. Skulle vi ønske å få en defekt vare retur, vil vi alltid informere deg om dette og sende deg en returetikett.
Din kurv
0
Velg alternativer
Vare lagt til din kurv.