
FAQ
KUNDESERVICE
Ofte stilte spørgsmål
Vi har samlet svar på våre kunders mest vanlige spørsmål nedenfor – for å gjøre det enklere for deg. Men du er selvfølgelig alltid velkommen til å kontakte oss.
Kundeprofil 🪪
Må jeg opprette en konto for å handle hos Luksusbaby?
Må jeg opprette en konto for å handle hos Luksusbaby?
Nei, du er veldig velkommen til å handle som gjest. Vi anbefaler likevel å opprette en konto, slik at det blir enklere for deg å handle i fremtiden (f.eks. automatisk utfylling av leveringsopplysninger ved bestilling og muligheten til å lagre handlekurven).
Hvordan melder jeg meg på nyhetsbrevet deres?
Hvordan melder jeg meg på nyhetsbrevet deres?
Det kan du gøre i bunden af vores side under "Registrer deg nyhetsbrev"
Jeg vil gjerne melde meg av nyhetsbrevet deres – hvordan gjør jeg det?
Jeg vil gjerne melde meg av nyhetsbrevet deres – hvordan gjør jeg det?
I nyhetsbrevet du mottar finner du en lenke for å melde deg av. Hvis du klikker på denne lenken og velger "Meld av abonnement", blir du fjernet fra listen. Alternativt kan du melde deg av inne på kundeprofilen din, som du kan få tilgang til her>
Priser og tilbud🏷️
Må jeg betale toll og/eller moms?
Må jeg betale toll og/eller moms?
Alle priser i nettbutikken vår er inkludert både toll og moms. Det betyr at prisen du ser på nettsiden, er den prisen du betaler (pluss eventuelle fraktkostnader).
Kan jeg få en rabattkode?
Kan jeg få en rabattkode?
Vi bruker jevnlig rabattkoder i forbindelse med midlertidige kampanjer og gjennom utvalgte samarbeidspartnere. Følg med i nyhetsbrevet vårt for å få med deg alt.
Når har dere tilbud?
Når har dere tilbud?
Vi har nye tilbud hver uke, slik at vi alltid kan tilby kundene våre gode og relevante besparelser.
Når begynner salget deres?
Når begynner salget deres?
Datoene for større salg varierer, men vi har alltid våre største salg om sommeren og vinteren. Mellom disse har vi Mid Season-salg om våren og høsten. Meld deg på nyhetsbrevet vårt hvis du vil være den første som får vite når det braker løs 🎉
Jeg har kjøpt noen varer – og nå er de på tilbud eller salg. Kan jeg få utbetalt differansen?
Jeg har kjøpt noen varer – og nå er de på tilbud eller salg. Kan jeg få utbetalt differansen?
Det er alltid kjedelig å ha bestilt en vare som senere settes ned i pris, men det vil dessverre alltid ramme noen – uansett når vi starter et tilbud. Derfor gjelder kampanjer heller ikke med tilbakevirkende kraft. Er varene ubrukt, har du selvfølgelig alltid mulighet til å returnere eller bytte dem.
Hva betyr "Luksuspris"?
Hva betyr "Luksuspris"?
For varer merket med Luksuspris følger vi automatisk med på markedet og justerer prisene våre deretter. Slik kan vi alltid tilby deg en god pris uten å gå på kompromiss med den vanlige Luksusbaby-servicen, kvaliteten og tryggheten.
Siden markedet endrer seg mye, kan du oppleve at prisene stiger eller faller hver tredje time.
Fordi prisen allerede er fordelaktig, er varer med Luksuspris unntatt fra alle rabattkoder og kampanjer.
Nettstedet📱
Hvor finner jeg størrelsesguiden deres?
Hvor finner jeg størrelsesguiden deres?
Du finner størrelsesguiden vår akkurat her.
Blir varene reservert når jeg legger dem i handlekurven?
Blir varene reservert når jeg legger dem i handlekurven?
Nei, hvis du har den siste av en bestemt vare i handlekurven, og en annen fullfører kjøpet av samme vare før deg, vil varen stå som utsolgt når du prøver å kjøpe den senere. Du kan likevel – med svært få unntak – være trygg på at varen er din når den vises i ordrebekreftelsen din.
Hvordan unngår jeg at handlekurven eller ønskelisten min blir slettet?
Hvordan unngår jeg at handlekurven eller ønskelisten min blir slettet?
De fleste enheter og nettlesere sletter cookies og lignende jevnlig. For å unngå at dette påvirker handlekurven og ønskelistene dine, kan du opprette en profil og lagre dem der.
Nettstedet føles tregt – hva kan jeg gjøre?
Nettstedet føles tregt – hva kan jeg gjøre?
Nettstedet vårt bruker cookies for å huske varene du legger i handlekurven og for å foreslå relevante produkter basert på det du viser interesse for. I sjeldne tilfeller kan cookies imidlertid vokse seg så store at de gjør siden treg, og da kan det hjelpe å slette dem.
Før du sletter cookies, anbefaler vi at du fullfører eventuelle bestillinger du har i handlekurven eller på ønskelisten, da disse slettes sammen med cookiene.
Slik sletter du Luksusbaby-cookies:
Internet Explorer
- Åpne Internet Explorer og klikk på tannhjulikonet (Innstillinger) øverst til høyre.
- Velg "Internettalternativer".
- Under fanen "Generelt", klikk på "Innstillinger" under "Nettleserlogg".
- Klikk på "Vis filer".
- Søk etter "luksusbaby.dk".
- Slett alle filer som vises.
- Lukk vinduene og klikk "OK".
Safari
- Åpne Safari og klikk på "Safari" i menylinjen.
- Velg "Innstillinger".
- Gå til "Personvern".
- Klikk på "Administrer nettstedsdata".
- Søk etter "luksusbaby.dk".
- Velg siden og klikk "Fjern".
- Klikk "Ferdig".
Microsoft Edge
- Åpne Edge og klikk på de tre prikkene øverst til høyre.
- Velg "Innstillinger".
- Gå til "Personvern, søk og tjenester".
- Under "Tøm nettleserdata", klikk "Velg hva som skal tømmes".
- Klikk på "Cookies og andre nettsteddata".
- Klikk på "Se alle cookies og nettsteddata".
- Søk etter "luksusbaby.dk".
- Klikk på søppelbøtteikonet ved siden av resultatene.
Google Chrome
- Åpne Chrome og klikk på de tre prikkene øverst til høyre.
- Velg "Innstillinger".
- Klikk på "Personvern og sikkerhet".
- Klikk på "Cookies og andre nettsteddata".
- Klikk på "Se alle cookies og nettsteddata".
- Søk etter "luksusbaby.dk".
- Klikk på søppelbøtteikonet.
Mozilla Firefox
- Åpne Firefox og klikk på de tre linjene øverst til høyre.
- Velg "Innstillinger".
- Gå til "Personvern & sikkerhet".
- Under "Cookies og nettsteddata", klikk "Administrer data".
- Søk etter "luksusbaby.dk".
- Velg siden og klikk på "Fjern valgte".
- Klikk "Lagre endringer" og deretter "OK".
Hvis du fortsatt opplever at nettstedet er unormalt tregt, hører kundeservicen vår veldig gjerne fra deg. Det er viktig for oss at handleopplevelsen din er så god som mulig!
Bestilling💳
Kan dere bestille varer hjem hvis en størrelse mangler?
Kan dere bestille varer hjem hvis en størrelse mangler?
Vi gjør vårt beste for å supplere dersom enkelte størrelser er utsolgt. Du er alltid velkommen til å kontakte oss, så kan vi undersøke om vi forventer å få varen inn igjen i fremtiden.
Jeg skal sende en gave – pakker dere den inn?
Jeg skal sende en gave – pakker dere den inn?
Ja, vi pakker gjerne inn gaver. Du velger bare gaveinnpakning i handlekurven for de varene du ønsker å få pakket inn. Det eneste unntaket er enkelte større varer som sendes i originalemballasjen.
Vi legger gjerne ved et lite kort hvor vi skriver det du ønsker. Skriv dette i kommentarfeltet når du går til betaling.
Ordrebekreftelsen sendes på e-post og blir ikke lagt i pakken, så du kan trygt sende pakken direkte til mottakeren.
For å kunne opprettholde våre raske leveringstider, tilbyr vi ikke gaveinnpakning i forbindelse med større kampanjer som bursdag og Black Week.
Hvordan fungerer betaling med kredittkort?
Hvordan fungerer betaling med kredittkort?
Når du går til betalingen i nettbutikken, skal du legge inn kortopplysningene dine. Disse opplysningene sendes videre via en sikker og kryptert forbindelse til Nets. Vi har ikke tilgang til disse opplysningene, og vi kan ikke trekke et høyere beløp enn det du har godkjent. Vi kan kun trekke beløpet én gang. Beløpet trekkes først når pakken din sendes.
Betaling med Klarna:
Når varen sendes, mottar Luksusbaby full betaling, og deretter er beløpet et mellomværende mellom deg og tilbyderen av den valgte betalingsløsningen.
Kan jeg få lagt til en vare på en eksisterende ordre?
Kan jeg få lagt til en vare på en eksisterende ordre?
Vi kan kun trekke betaling for det beløpet du godkjente da du fullførte bestillingen. Hvis du ønsker å legge til varer, må du kontakte oss så raskt som mulig. Dersom ordren din ennå ikke er pakket, kan vi legge til varene og sende deg en betalingslenke for prisdifferansen i stedet.
Din kurv
0
Velg alternativer
Vare lagt til din kurv.